Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ваврентович Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ваврентович Н. С. 
Модусний мотиватор в англомовних прагмонімах [Електронний ресурс] / Н. С. Ваврентович, І. М. Литвин // Вісник Черкаського університету. Серія : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 27. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuF_2015_27_13
Розглянуто проблему мотивації англомовних прагмонімів у когнітивно-ономасіологічному аспекті. Теоретичним підгрунтям роботи є методика когнітивно-ономасіологічного аналізу, розроблена О. О. Селівановою. Мета роботи - аналіз механізмів творення модусно мотивованих англомовних назв парфумів. Такий тип мотивації характеризується вибором мотиватора, виходячи лише з його оцінного значення, інші властивості цієї ономасіологічної ознаки не є актуальними для формування семантики мотивованої назви. Охарактеризовано оцінки, які служать базою творення модусно мотивованих англомовних прагмонімів, такі як: психологічні позитивні емоційні та сублімовані естетичні оцінки красивого, вишуканого тощо. Описано доволі поширений мотиватор англомовних прагмонімів - прецендентний феномен, який корелює з естетичною оцінкою. Представлено висновок про те, що саме модусно мотивовані прагмоніми, в ономасіологічній структурі яких гасяться денотативні семи мотиватора й висвічуються сублімовані естетичні оцінки красивого, престижного та психологічні позитивні емоційні оцінки, реалізують свої основні функції: привертання уваги споживачів; впливу на емоційну сферу та підсвідомість споживачів у рекламних цілях; встановлення позитивного ставлення до об'єкта найменування, апеляцію до почуттів прекрасного, корисного, престижного, проекцію на культуру, прецедентні феномени, стереотипи культури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.186 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського