Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ваврентович Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ваврентович Н. С. Модусний мотиватор в англомовних прагмонімах [Електронний ресурс] / Н. С. Ваврентович, І. М. Литвин // Вісник Черкаського університету. Серія : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 27. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuF_2015_27_13 Розглянуто проблему мотивації англомовних прагмонімів у когнітивно-ономасіологічному аспекті. Теоретичним підгрунтям роботи є методика когнітивно-ономасіологічного аналізу, розроблена О. О. Селівановою. Мета роботи - аналіз механізмів творення модусно мотивованих англомовних назв парфумів. Такий тип мотивації характеризується вибором мотиватора, виходячи лише з його оцінного значення, інші властивості цієї ономасіологічної ознаки не є актуальними для формування семантики мотивованої назви. Охарактеризовано оцінки, які служать базою творення модусно мотивованих англомовних прагмонімів, такі як: психологічні позитивні емоційні та сублімовані естетичні оцінки красивого, вишуканого тощо. Описано доволі поширений мотиватор англомовних прагмонімів - прецендентний феномен, який корелює з естетичною оцінкою. Представлено висновок про те, що саме модусно мотивовані прагмоніми, в ономасіологічній структурі яких гасяться денотативні семи мотиватора й висвічуються сублімовані естетичні оцінки красивого, престижного та психологічні позитивні емоційні оцінки, реалізують свої основні функції: привертання уваги споживачів; впливу на емоційну сферу та підсвідомість споживачів у рекламних цілях; встановлення позитивного ставлення до об'єкта найменування, апеляцію до почуттів прекрасного, корисного, престижного, проекцію на культуру, прецедентні феномени, стереотипи культури.
|
|
|